100101 - Första dagen på nyår

Hehe gick och la mig vid typ 6 tiden imorse, var inte alls trött.. Men somnade ändå efter en stund, och sov till typ 10 tiden då folk bombade mig med sms. Jag stängde av mobilen och somnade om igen, vaknade nu vid typ 12 tiden.. Segt(!)  Så har sovit i typ 6 timmar, wihouu.
Så man får ju hoppas att början utav året blir okej, och inte som det förra.

Och jag har inte tagit något Nyårslöfte heller, vilket jag alltid bryter om jag tar det (:
Men det som är det vanligaste Nyårslöftet enligt mig är - ''Jag ska inte äta godis på ett helt år'' , och det roligaste är att en del folk som tagit det Nyårslöftet glömmer det, och äter såklart  godis efter 00 slaget. haha.

Usch katten går runt och jamar, hon verkar vara jätte orolig. Kanske raketerna som hon fortfarande är rädd för? Nej jag vet inte, men tror inte jag vågar släppa ut henne. Är rädd att hon rymmer eller någonting när hon är såhär 'suck' ..

Men nu ska jag logga, lyssna musik på datorn och fixa frukost.. Men Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

de va trevligt och gott igår. O de varade läääänge. Ä du lika trött som ja så blir inte kvällen lång. Gott nytt år mitt hjärta. Hoppas på många trevliga roliga busiga minnen med dig. De har ju börjat bra med att du lärt mig flaggspelet. Fniss. De får vi göra om.

2010-01-01 > 15:52:47

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?