MVG på Svenska uppgift

dsc09394 (MMS)

MVG, ja. Jag fick MVG på en svenska uppgift där jag skulle skriva en bok Recention. Och fyfan vad glad jag är för det alltså!! :D Och eftersom att jag jobbade med recentionen hemma så tyckte min lärare att jag gjort ett jätte bra jobb eftersom att jag inte fått någon hjälp. Så idag mår jag bra, ja. Jag är faktiskt glad idag!! :D



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Valeria <3

Grattis till mvg! :) Bra jobbat! :)

2010-12-01 > 12:04:08
BLOGG: http://lyckliggravid.blogg.se/
bara jag

Fan va de va gott o höra. jag blev så himla glad för din skull. Bra jobbat Linnea. Kramiz

2010-12-01 > 20:34:02
Felicia

Vad bra! ;D

2010-12-04 > 23:13:11

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?