förstår inte varför

Jag förstår inte varför jag är så nervös inför imorgon. Jag menar, helvete, det är ju bara ett kalas. Jag känner liksom alla som kommer ju. Fan. Linnea. Ta dig samman! Sluta vara så jävla nervös! Vilket fall som helst, ligger i sängen och tittar på Hoppning nu. Är kul :) gillade inte att titta på hoppning innan men nu har jag börjat gilla det mer och mer. Och man blir själv sugen på att rida då man tittar på hoppning :) Iallafall, hoppas jag får sova länge imorgon, känner att jag behöver det. Vaknade liksom vid 5 imorse och var pigg. Men som tur är somnade jag om och vaknade igen vid halv åtta...inatt behöver jag sömn. Behöver vila ut.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?