101230

Nu är mormor hemma. Känns så himla skönt.
Idag har jag varit på möte, känns skönt. Får se vad svaret blir från dom sen! (: Nu pratar jag och mormor om en berättelse jag har skrivit på Engelskan, hon tycker den verkade bra (: Tror vi ska gå ut med Uffe snart, han har ju knappt varit ute något idag pga att jag och mamma har varit iväg. Men nu ska vi iallafall titta på mina Nyårs bilder från förra året. Vad som mer händer ikväll vet jag inte, tror jag ska prata med mamma om planerna inför imorgon.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Emma Mattsson

Det kmr säkert bli ett bra svar vi får :) mys med mormor hemma :)

2010-12-30 > 20:51:30

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?