101205

Vaknar till jullåtar och tända ljus... Bara -0.4C då jag vaknade och snö regnar gjorde det med. Fast nu snöar det mest, ganska kraftigt.

Lenny och Tess är hembjudna på mat vid 15 tiden, hoppas vi faktiskt kan baka lite också! (:
Jag passar mormors hund, Uffe, och vi ska ut i detta hemska vädret sen också... usch ja. fast tur att han har sin lilla Jacka på sig då! :D
Idag vet jag inte mer vad som händer, Söndag idag. skola imorgon. Får väl ta det lungt och sen hitta rätt kläder att ha på sig imorgon, för om det ska vara sånt här väder så kommer mina kläder nog bli blöta. Och det vill jag inte.
Men nu ska jag sätta på julmusik så jag slipper höra mamma sjunga, och sen ska jag lägga mig i sängen med Uffe lite.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?