090914 - Gråter, skriker, ler och hatar



Gråter, skriker, ler och hatar, allt på en och samma gång.
Jag pratar och berättar hur jag känner mig.
Men jag mår inte bättre utav det.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Carola

Hej Linnea! Det var "tunga" ord du skrev....Vacker bild! jag har alltid fått höra i alla år att ut och promenera är det bästa medicin som finns!mot allt. Löser inte allting. Men "rensa" för stunden så att inte kappsäcken blir för "tung" och "stor". Våga prata om det man känner. Ja livet är en berg dal bana och ingen har sagt den ska vara lätt att åka utan det är många turer. Men det gäller att hålla sig fast på turerna och vara stark i de höga bergen och djupa dalarna. För därimellan är det mcket fint och roligt!Alla säger man har "livet framför sig". Men det är ju livet som pågår här, just nu och det är BARA man själv som kan göra det bästa av det. Uppbackning kan vi alla få från håll och kanter och det är skönt. Men jobbet, ligger hos en själv. Gäller att du orkar gå upp för trappan, hela tiden. En bit i taget. Ett steg bakåt,ibland, men alltid, alltid fortsätta framåt. Det blir lättare efter hand och till sist så springer du uppför trappan! BAMSEKRAMAR

Carola

2009-09-15 > 06:34:38
Anonym

Vill tacka Carola för det fina stöd i alla väl valda ord till min tjej. Jag tänker o tycker som du. Trappan har många steg. Både uppåt och nedåt. Och när Linnea känner att någon tror på henne så som du gör då går det lättare. Kram Kristin

2009-09-17 > 12:01:48
Anonym

Man får gråta, man får skratta, man får skrika, man får le, och man får känna att man inte tycker om allt. Och du ska veta att jag är med dig hela tiden. Jag finns här intill dig. Älskar dig/ Mamma

2009-09-17 > 12:05:45

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?