091028 - Iväg m. mormor & mamms

Snart ska jag iväg med mamma och mormor, tror vi ska till Kristiansdag och typ shoppa.
Men det är inget jag direkt vill, Kristiansdag SUGER..

Jag ska köpa nya skor , vinterskor. Jag ska försöka prata till mig någon varm huv tröja eller något. Sen ska vi köpa saker till helgen eftersom att vi ska ha en Halloween 'fest' med några i släkten.
Så jag hoppas iallafall att det blir något kul.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva , datan cpar totalt så jag måste hinna lägga över några låtar till mitt USB som jag sen ska ta in i mammas datorn och sen i min Ipod, haha låter lite krångligt men w/e.

Skriver nog ingen mer blogg idag och imorgon får jag se om jag har lust till det, Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?