091025 - Nitro circus

Sitter och tittar på Nitro circus, dom är bra (: Härliga lixom, typ som Jackass/Viva la Bam m.m
Idag har jag typ bråkat med mamma hela dan , haha det är såå typiskt oss lixom.
Men iallafall , ska nog inte till stallet denna veckan eftersom att det är Höstlov. Gott äre :D ch får se om det är ridning på Torsdag, men jag hoppas det för jag vill verkligen rida..
Men nu ska jag gå ut i köket och fika med mamma , Seyah ;*



En samling adrenalinpundare som hela tiden tar steget längre i utforskandet över exakt hur mycket man kan påfresta den mänskliga kroppen... och vi får haka på!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Carola

Hej Linnea! Vad är Nitro Circus för något? du får gärna berätta för mig. Jag har ingen aning..Tv program, radio, tv-spel? Här har det regnat hela eftermiddagen. Ja det är höstlov för alla ungdomar i Lund också. Skönt! brukar vara ganska mycket aktiveteter på G då. Bio på dagarna osv i alla fall här i Lund. Själv är vi ont om personal för många vill vara ledig och vara tillsammans med sina barn. Så vi var "häcken full". Vårt vaccin är helt slut! så vi kunde varken gå ut och vaccinera till några gymnasieskolor förra veckan och nu får riskgrupps patienterna INGET vaccin denna veckan. För vi har inget! det är slut! planerna och direktiven ändrar sig fler flera gånger varje dag. Inte lätt och vara patient och hänga med men ännu mindre personal då vi själv knappt vet vad som gäller med detta vaccin. Trist när det blir så! hälsa familjen så gott! ha en bra vecka! Kramar Carola

2009-10-26 > 19:22:12

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?