091013

YeppYepp , sitter här och väntar på Therese som ska hjälpa mig med hemundervisningen..
Jag vaknade idag vid typ kvart i sju och jag tycker jag är duktig. För annars vaknar jag inte förens typ kvart över sju och stiger inte upp förens halv, men nu idag steg jag upp vid typ fem över sju (:
Idag efter stallet så ska jag antingen gå hem till Lenny eller mormor eftersom att mamma är iväg idag och kan inte hämta mig på stallet. Så jag får se om jag hinner att skriva något i bloggen kanske lite senare idag.

Men nu kom Therese så jag ska logga , skriver kanske något mer senare idag. Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Thomas

Hej Linnea

Jag är stolt över dig som kommer igång på mornarna med att stiga upp och ta ditt ansvar.

Du låter väldigt positiv vad du skriver i bloggen.



Jag tror på dig / pappa

2009-10-13 > 16:19:04
Carola

Hej Linnea! STARK jobbat! kroppen mår bäst av regelbundna rutiner, stiga upp varje morgon. Felet många gör, även jaaaag är att sooova länge på helgerna. Sedan är det liiiiika svårt varje måndag morgon. Var svårt efter semestern att stiga upp. Tog mig närmare 2 veckor att komma in i de tidigare morrnarna igen. Men nu går det bra! lika bra tända lampan, sträcka på sig, ta en lång gäspning och tänka nu ska jag göra allt jag kan för att det ska bli en bra dag. Mer kan ingen göra. Jag brukar alltid få tvätta ansiktet med kallt vatten första jag gör för efter 1 minut är jag mer eller mindre klar vaken. Prova! ler



Idag har jag blivit vaccinerad mot svininfluensan. All personal blir det. Har fått veta att den mängden kvicksilver som är i är mindre än den dos vi normalt får i oss via vanlig kost på en vecka. Det gjorde inte ONT! jag mår hur bra som helst, skönt! hälsa familjen! Kramar Carola

2009-10-14 > 20:11:45

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?