091007 - Sorry



Hepp de vart ingen blogg sen i Söndags >.<
Iiih börjar bli dålig på det här ._.
Orkar inte skriva nått intressant direkt för att alla dagar har vart likadana typ (Y)
I Måndags så hjälpte Lenny mig med mitt rum , och fint blev de också :D Ska bara haffa in Ikea soffan och ställa den på mitt rum någonstans..
I tisdags så var jag i stallet och idag har jag också vart i stallet , börjar bli kul där (:
Men ska se om jag kan orka att ha laptopen på imorgon, Torsdag alltså. Har ju ridning på kvällen så tror kanske inte de blir nått men får se. Nu ska jag läsa en bok och titta lite på Tv , Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



kristin

jappi dappi. En soffa ska det bli. När ska vi köra dit igen?. Vi får göra en inköpslista. De va väl mer du skulle ha... det får bli den stora tjocka plånboken eller??? fniss.

2009-10-14 > 19:54:25

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?