Grattis Mamma <3

Då du läser detta är troligen klockan runtom 9 på morgonen eller runtom 18 på kvällen kan jag tro... Men klockan är faktiskt prick 00:25 när jag skriver detta. Och jag tror nog att du sitter och ler. Undrar vad för dotter du har egentligen. Och det kan jag säga dig;
- Du har en dotter som har en underbar mamma.
- Du har en dotter som älskar dig oavsett om hon säger att hon hatar dig.
- Du har en dotter som gör allt för dig.
- Du har en dotter som aldrig kommer lämna dig.


Du betyder så himla mycket för mig mamma, jag älskar dig och jag vet att du vet att jag gör det oavsett vad.
Du är en sån mamma som man kan lita på. Du tröstar mig när jag är ledsen, skriker på mig när jag inte gjort mina sysslor (faktiskt, ja!),
du gråter när jag gråter och jag vet att när jag är nära dig så är jag trygg. Jag är hemma.
Jag kan verkligen inte förklara hur du är som mamma. Du ställer upp för mig, finns där dag som natt och föser aldrig undan mig.
Du hjälper mig och stöttar mig. Du bryr dig om mig.
Och vad har jag gjort för dig? Jo det ska jag berätta. Ingenting! jag har inte gjort ett jävla piss för dig! (känns inte som jag gjort något för dig). Jag stöter bort dig och vill inte vara nära dig. Jag ljuger om saker och respekterar dig inte. Du förtjänar mig inte som dotter. men vet du? Även fast jag kan vara en jävla skit ibland och du verkligen hatar mig så älskar jag dig. Även om jag stöter bort dig eller skriker åt dig så älskar jag dig mamma. Jag klarar mig inte utan dig, du betyder så mycket för mig. Du anar inte.
Och troligtvis när du kommit ner hit och läser just denna texten så gråter du... och om du inte gör det - du kommer aldrig förvåna mig lika mycket som nu. Men alltså, mamma. Det jag ville ha sagt har jag tappat bort just nu. Men jag vill att du ska veta hur mycket du betyder för mig. Hur mycket jag älskar dig. Att jag är glad att du finns i mitt liv! Titta på bilderna, tänk tillbaka. Underbara tider.




            



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



BaraJag

min lilla onge. Jag älskar dig så. Och det läser jag att du förstår. Att du oxå älskar mig känns underbart. Det är den bästa gåvan du kan ge mig på min födelsedag.

2011-05-22 > 22:39:06
Anna Epic

Hälsa från mig med :D

2011-05-23 > 11:49:28
BLOGG: http://epicshiit.blogg.se/
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Grattis till henne :D

2011-05-23 > 14:36:14
BLOGG: http://matildays.blogg.se/
Betty

SÅ fint,man blir ju så rörd..

2011-05-24 > 20:34:22

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?