Dex


Vila i Frid Dex.
Jag vet inte vad jag ska säga. Du hjälpte mig att orka med allting. Lärde egentligen bara känna dig för någon månad sedan. Kanske mindre än det t.o.m känns det som. Det kanske låter dumt men jag blev alltid så glad när jag tänkte på dig. Tänkte att jag kunde åka upp till stallet och bara krama om dig, rykta dig och allt. Din närvaro fick mig lugn. Det kändes ungefär som om du förstog mig bättre än någon annan. Jag är glad att jag fick chansen att lära känna dig. Tack.

 



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



BaraJag

Älskar dig.

2011-05-23 > 16:53:21
Wiilow [Foto tankar Känslor]★

R.I.P fina Dex!

2011-06-20 > 20:56:45
BLOGG: http://wiilow.blogg.se/
Melina

Åhh djur, altså bara känslan att sitta där i boxen ett helt dygn bara om man så skulle kunna. Man e så jäääkla lugn av deras närvaro! Inga problem, de andas nästan för en liksom!



Synd att de också måste gå bort en dag, sköt om dig!

2011-08-05 > 23:28:06
BLOGG: http://playinggood.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?