110321

Trodde det var sommartid idag. Lite panik känsla japp.
Ikväll blir det ridingen och fyfan vad jag längtar. Red ju inte förra veckan så nu har det gått två veckor sedan jag red sist, känns lite konstigt. På Onsdag så har jag studjedag, så himla skönt att vara ledig då! Men eh, ah, vet inte vad jag ska skriva mer . Måste skriva ut lite läxor och sen ska jag läsa igenom det och se om allt är bra.
Ni får ursäkta för den dåliga uppdateringen men vårt internet där hemma vill inte fungera som det ska. Funderar på att kanske ladda upp några bilder på Onsdag också då jag är ledig. Hinner liksom inte med det då jag är i skolan på dagarna (:
Men ska självklart försöka göra lite ändring på det!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?