110303

Mars månad. 3 månader redan. tiden går snabbt.
Klockan är nu 12:30 typ och jag är så trött med en liten huvudvärk. Minns nite hur dax jag ska hem idag. tror det var vid 13:30 eller något. Får kika på det. Japp, torsdag idag. 13:30. Drack lite kaffe här innan och har i stort sett pratat med Carina nästan hela morgonen. Vi har lagt upp mitt schema osv och hur jag ska göra. Har fått lite mer uppgifter i Svenska och Engelska och en del av dom ska jag förhoppningsvis hinna klart i helgen. Ja, det känns ganska okej med skolan just nu och jag hoppas att mitt humör de stannar kvar vid det. Skola imorgon med, känns skönt. Har varit där nu alla dagar förutom Tisdag. Men nu ska jag kika runt lite på nätet och sen blir det att gå igenom min matematik igen. Känns verkligen som att jag kommit igång med det.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?