sängen för min del

Nu bär det av till sängen för mig... är inte alls trött. eller jo, lite kanske. men bara lite.
Imorgon vet jag inte vad som händer, ska fortsätta fixa med mitt schema kanske. Vill ha det riktigt klart tills skolan börjar på måndag. usch, måndag. hemska tanke. Iallafall, nu ska jag ta lite och dricka och sen lägger jag mig i sängen. Vet inte om jag kommer somna men förhoppningsvis så kommer jag det. Om jag kommer sova länge vet jag inte. Vaknade vid 8 imorse och kunde inte somna om. och hoppas inte de blir samma sak igen, liksom herregud. det är lördag ju! Men ja, nu måste jag slita mig. Kanske slänger in ett sms inlägg sen, får se. Känns så skönt med sms inlägg för då slipper man sitta vid datorn hela tiden (: Men ah, nu måste jag verkligen dra. haha. Går inte så bra för mig. Men aja, nu blir det sängen för min del.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?