110126

Onsdag idag, känns som Fredag imorgon.
Har varit inne på Svenskan med klassen. Kändes väl okej. Nu vid 10:20 så har vi matte och jag får se hur jag gör då, behöver ju lite extra hjälp med det... Efter matten är det lunch och sen har vi nog Engelska om jag minns rätt. Sen bär det nog av hemåt, tror jag. Haha, har inte alls planerat denna dagen, känns jätte konstigt. Men ehrg, mamma slutar jobba vid 17 så ska ta bussen hem från sölvesborg själv. Vet inte ens vilken buss jag ska ta, alltså när jag är i stan osv osv osv osv seeeeegt. Men nu ska jag ta fram min matte bok och kika i den lite, sen bär det av till lektionen för moí. Jag gillar att säga ordet Moí, det klingar i mina öron, Moí, Moí, Moí...Moí.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?