Känns inte alls bra idag

Känns inte alls bra idag. Vaknat på helt fel sida. Mår illa och är jätte trött. Har svenska som första lektion idag och jag glömde boken som jag ska läsa. Underbart. Hur ska man förklara det för läraren? Ikväll ska jag rida, börjar vid 18 :) har inte ridit sen innan sommarlovet så ser fram emot det idag. Men är också lite nervös. Har ju inte varit där på länge. Men så nu varje Måndag vid 18 så rider jag :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



jelena

Look at the bright side of life.

2011-08-29 > 08:06:27
BLOGG: http://jelenas.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?