100318 x2

"Pepp, jag är så pepp. Yesss nu gäller det. Du ska göra det, du måste. pepp, så pepp. KOM IGEN NU FAN!!"

Nej... Jag orkar inte göra det, känner mig så tom. Försöker verkligen peppa mig själv, att om jag sköter mig i skolan (hemundervisningen) så ska jag få en belöning. Likadant när jag inte känt mig såhär på typ en vecka..
men nu funkar det inte, helvete! 
Jag tänker inte smutsa ner min blogg med en massa ledsna grejor, lixom vem vill läsa då?
Okej men w/e.....




  

Some days I sit, starin' out the window
Watchin' this world pass me by
Sometimes I think theres nothin' to live for
I almost break down and cry

Somtimes I think I'm crazy
I'm crazy, oh so crazy
Why am I here, am I just wasting my time?



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?