100301

Nu sitter man och ska försöka skriva en Bokpresentation om en bok jag läst.. och det suger (:
men w/e, måste man så måste man..
iallafall, idag ska jag väl inte göra någonting, hade egentligen tänkt att jag& mamma skulle fixa en annan prao plats till mig men nej nej.. jag måste bara vänta i ''några veckor'' till, pfh! jag kommer fan få vara i stallet tills sommarlovet (4månader), för ingenting händer. Allt går fel & det är jag som hamnar i klämm, och det gör ont.
Aja, det är väl sånt man får ta i livet?

Men nu ska jag logga, behöver fixa klart bokpresentationen och lite så, skriver kanske senare idag.. Seyah ;*



Älskar denna låten, och har lagt upp den på bloggen innan
men tycker ni ska lyssna på den igen (:




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?