Saker som betyder ♥



Jag kände att jag ville göra en lista på saker som betyder mycket för mig, men sen kom jag på att jag kunde göra det med foton istället, och här har vi resultatet..
men jag har bara valt ut små saker som jag gillar, för om jag skulle valt i stort sett ''allt'' så hade det blivit på tok för mycket.
Så här har ni resultatet och jag skriver om varför jag just valde dom här sakerna..

SAKER SOM BETYDER MYCKET FÖR MIG:

- R.I.P

R.I.P betyder mycket för mig pga att folk som
stått mig nära har dött och jag vill visa att jag
tänker på dom personerna mycket och att
jag aldrig kommer glömma dom..

- Foton

Varför jag just tog foton är för att jag älskar
att fotografera, jag har alltid med mig min
kamera när vi ska någonstans. och om jag
inte har den med mig, eller att batteriet
tar slut så fotar jag med min mobil istället..

- Släkt/Vänner

Min Släkt och Vänner betyder mycket för
mig för dom har hjälpt mig när jag mått
som dåligast. Och jag vet att man aldrig
kan leva varken utan sin släkt, eller sina
vänner. För dom är viktiga, man behöver
dom mer än man anar..

- Musik

Jag har alltid gillat musik, och lyssnar på
musik dagligen. Kan inte vara utan det,
och när jag behöver bli på bra humör
så finns alltid musiken. Och jag känner
mig trygg på något vis när jag kan gå
in i ett rum och sätta lurarna i öronen
och bara blunda..

- Busan
Min katt.. Varför jag har valt henne är
för att hon är en stor del i mitt liv, vi
har varit med om mycket tillsammans.
När hon blev påkörd te.x, vem var
det som sov med henne på natten,
matade henne på dagen och gav
henne all medicin? Jo, det var jag.
och jag vet att min katt inte direkt
förstår sånt här men hon är underbar,
även fast hon väcker en på morgonen
för att hon vill man ska klappa henne..


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



bara jag

tänk så bra du förklarat så mycket om vad du tycker om. Det är fint skrivet. Jag har läst det innan men idag när jag sitter här går det på djupet. djupt in imitt hjärta. Älskar dig min tös

2010-08-13 > 09:10:01

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?