090910 - Ridning

Ingen lång blogg ikväll då..
Imorse var jag faktiskt ovanligt pigg när jag vaknade, kände mig mer utvilad än andra dagar, konstigt nog.
Jag tog bussen till Stallet som vanligt och gjorde det jag brukade, hann faktiskt med mycket idag (:
Pappa hämtade mig vid 14 tiden, vi åkte hem och jag gjorde stuvade makaroner till mig och Lenny (bror), vi åt lite och sen skulle han hem.. Jag tittade lite på Tv och gick hem till mamma, bytte om till rid kläder, sprang hem till pappa och sen skjutsade han mig till ridningen. Detta är andra gången han tittar på mig när jag rider (:
Allting gick helt okej, men varmt och lite ont i låren nu bara, haha. Nu har jag nästan precis kommit hem, mormor ringde så pratade med henne i telefon och nu ska jag in i duschen.
I helgen sover jag nog ensam i huset eftersom att mamma ska in på Holken, får se om jag bloggar något i helgen, men annars kommer det väl på Måndag (:  Seyah :*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?