090825


Hammy(!) <3


Är bara tvungen att lägga upp en bild på Hammy i Andra Sidan Häcken (en film) tycker han är så söt och charmig! :''3




Idag har jag pratat med en ifrån BUP som kom hem till mig vid 20 i 8, För tidigt tycker jag ._.''
Vi satt väl och prata tills vid halv 10 då hon skjutsade mig till stallet där jag skulle vara restan utav dagen, alltså tills vid halv två då mamma slutade jobbet och ska hämta mig. När jag kom dit så satt dom och typ åt frukost, eller ah. Snarare fikade.  Vi satt väl där tills halv elva då jag, Elin, Vicky och en tjej till som jag glömt namnet på skulle hämta några hästar, och det gick helt okej, Jag fick ta Rocco. Surir var han o hungrig var han oxo, haha han ville stanna o äta utav gräset hela tiden. (:
Efter det så typ... kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde, haha. Jag lastade två stora skottkärror med Hö som dom skulle ha till kvällen & sen gick jag och Vicky med två Hö ''påsar'' till Dino och någon häst som jag glömt namnet på eftersom att dom inte skulle in i stallet så skulle dom äta i hagen (typ?).
Sen har man väl inte gjort något mer, snackat mest med Vicky idag (:
Fick sluta 20 över ett eftersom att de inte fanns något mer att göra, så då ringde man mamma och frågade vart hon var. Och hon var fortfarande hemma och skulle inte komma förens en halvtimma så Lenny fick hämta mig istället och han skjutsade ut mig till Holken där han lämnade några saker som han och Tess ska sälja till Loppisen.
När dom hade hämtat lite till saker så kom mamma och då beställde Lenny&Tess Pizza, och jag beställde en Hawaii. Massa gott är den (:
Jag solade lite och sen åkte vi hem, då satte jag mig vid datorn lite och dampade eftersom det står nått me blablabla*läser* såhär typ '' Det gick inte att verifiera detta exemplaret av Windows som ett äkta exemplar''. Så ja fick damp på datorn för jag fattar inte ;o
Men aja, nu ska jag titta på Andra Sidan Häcken och sen ska jag väl typ titta på en till film, och sen en till... Haha, aja. Seyah :*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?