summer

Nej. nu vill jag ha sommar. kunna sitta ute på kvällarna framför brasan. kunna fotografera så mycket som jag brukar igen. bara njuta av värmen. kunna klaga lite för att det för för varmt. bara ha sommar! (gamla bilder.)


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Mikaela :)

Sommaren är härlig , även om man klagar på värmen alltför många gånger :) Men i sommar ska jag få tillbringa lite tid med dig min älskling :) Tack för att jag får vara din , du gör mig så lycklig och glad :)<3 Tycker om dig hjärtat :) puss och kram från din flickvän , saknar dig sötnosen , men snart ses vi igen :) PUSS <3 <3 <3 <3

2013-05-16 > 07:43:21
BLOGG: http://melazwallin.blogg.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?