migrän

är så trött på min migrän just nu. och att ta Alvedon och Ipren hjälper inte. suck! men skolan ska jag till imorgon iallafall. har ritningsläsningsprov på Onsdag med. jippie...


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



meela

Tjena, jag lider också av migrän i perioder.
Voltaren är det som har hjälp mig bäst, ta en voltaren och gärna en treo redan vid första symptom, så kanske du slipper värsta utbrottet. Tröttheten som kommer går inte att göra så mycket åt dock :/

2013-06-10 > 13:45:50

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?