2th Januari 2013

ett nyårs löfte jag har är att fotografera mera !! och att lägga upp fotona på bloggen med. nu blir det sängen för mig. härrligt.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Mikaela :)

Det tycker jag verkligen du ska för du är super duktig på att ta kort :) Vill se mer av dina vackra kort :)Puss & Kram :)

2013-01-03 > 01:54:12
BLOGG: http://melazwallin.blogg.se
Josefine

Det tycker jag verkligen du ska göra!! Du är duktig och har talang på att ta kort. vill verkligen se fler av din kort <3

2013-01-05 > 12:45:44

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?