121025



bild från i sommras.
Snart är det helg igen. helt sjukt vad tiden går fort! och längre upp i landet har det tydligen börjat snöa också. hela nästa vecka är det lov, gött :)


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Sessan1

Det blir nog en lugn hemma kväll här. Som det är varje kväll och dagar tyvärr.

Vad ska du göra ikväll då?? Hur är det med dig+???

Svar: ikväll blir det film mys har jag tänkt :) vad händer hos dig ikväll ? :D
Linnea Nilsson

2012-10-26 > 16:52:51
BLOGG: http://sessan1.blogg.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?