krävande

Stressad, nervös, orolig och gråtfärdig. Det är vad jag känner denna morgon. Det händer så mycket idag så det är därför jag känner såhär. Ska ha prov och sen ridningen ikväll. Det låter inte mycket men såhär är det. Ska ta med mig både mina ridsaker och min dator till skolan, vet inte vad jag ska packa det i för jag har samma väska till båda. Gillar inte att dra runt på två väskor. Är nervös för provet som är idag, vet inte om jag kan det. Vill inte få underkänt. Sätter för höga krav på mig själv. Har inte haft en sånhär morgon på länge så när den väl kommer blir allt bara tusen gånger värre. Så ridkläderna ligger kvar hemma och datorn följde med mig till skolan. Provet ska fortfarande göras och kraven jag har på mig själv finns där. Jag vet inte om det är för min ADD som de blir såhär ibland. Eller om det bara är något som händer då och då. Men när det väl händer så är det oehört krävande för mig.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Tina

Du kommer klara det galant, jag tror på dig! <3

2012-03-12 > 10:56:46
BaraJag

Och dagen gick bra <3. Du är starkare än du tror min tjej. Älsk di

2012-03-12 > 20:00:10

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?