Old Dogs

Ska titta på denna filmen vid 21 idag på 5an. älskar komedier.
efter filmen blir det nog att jag kanske tittar på In Time eller Dexter avsnitten :)

"Bästa vännerna Charlie och Dan får plötsligt ett 7-årigt tvillingpar på halsen, samtidigt som de försöker avsluta sitt livs viktigaste affär. Deras tafatta försök att ta hand om barnen leder till den ena katastrofen efter den andra."
I rollerna: John Travolta, Robin Williams, Kelly Preston, Matt Dillon, Seth Green.
 


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?