Långfredag


Kan inte fatta att det redan är Påsk. kändes som det inte var så längesedan man pyntade här hemma med påskris och fjädrar. Denna veckan har man spenderat sin tid med Tina, verkligen jätte roligt! (: hon kom i Onsdags och är här fortfarande. Film tittande, kortspel och bara en massa prat och sena kvällar har det blivit <3 kan inte säga något mer om det än att jag gillar't. jag gillar't verkligen.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?