Torsdag. Veckan har gått

Torsdag idag. Veckan har gått så himla snabbt. Imorgon är det fredag och sedan helg. Efter det så börjar veckan om på nytt. Idag är ingen sovmorgon iallafall. Men har inte kollat schemat så vet inte vad för lektioner vi ska ha. Vet bara att vi ska ha bild, men jag har ingen aning om var på furulund den är. Känns ju toppen. Slutar vid 14:05 så får ju hoppas att jag hinner med bussen hem iallafall.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?