Som vanligt så sitter man på

Som vanligt så sitter man på bussen såhär dax då det är Måndag. Har inte fått mitt busskort ännu så fick betala idag. Ska höra med min lärare idag om dom andra fått det. För jag var ju borta från skolan i Onsdags och Torsdags och i Fredags glömde jag fråga om busskortet. Har inte haft ont i halsen nu när jag varit förkyld förutom i lördags morgon men det påverkade mig inte mycket. Men nu hostar jag jätte mycket och det kliar i halsen hela tiden. Så jobbigt! Men förkylningen har iallafall försvunnit till stor del :) och jag ska rida idag vare sig min hals vill eller inte.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?