bussen med hjärtat mitt

Sitter på bussen med hjärtat mitt, vi har varit hos hennes mamma och tvättat :) när vi kommer hem så funderar jag på att ta en dusch, behöver det då jag fryser mycket och mitt hår är fullt med vax. Haha. Ikväll ska vi nog titta på film och äta glass. Imorgon blir det en slappedag då jag ska ta tåget hem på kvällen.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Du får ha en underbar kväll och helg.

Tur man har dusch och kan värma sig där i =)



Kramar



2011-09-24 > 20:22:10
BLOGG: http://wiilow.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?