110925

Äter en klubba och sitter på tåget med musik i hörlurarna. Tittat igenom mitt nya schema som vi fått och är väl ganska nöjd med det ändå.
Måndagarna ser ut såhär; börjar 08:20 som alltid, har Svenska, Samhällskunskap, Engelska och sedan Geografi. Slutar 13:30.
På Tisdagarna ser det ut såhär; börjar 08:20, har Historia, Geografi, Religion och sen Samhällskunskap. Slutar 13:45.
Onsdag; 08:20 som vanligt, Samhällskunskap, Geografi, Religion, Historia och sedan Bild. Slutar 15:40.
Torsdag; 08:20, Historia, Svenska, Engelska, Matte (har det inte) och sedan Bild. Slutar 14:05.
På Fredagarna har jag sovmorgon till 10:20. Ingenting jag gillar! Iallafall, har Svenska, Engelska och sedan Religion. Slutar 13:25. Så nu får man lära sig ett nytt schema, och jag som precis lärt mig det vi hade innan :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?