111031 x2

Sitter på tåget med Lizette påväg hem till henne nu :) är verkligen jätte trött så när vi kommer hem ska jag (då Lizette jobbat hela dagen så får hon lägga sig i sängen om hon vill) packa upp lite matvaror vi fick från mamma och sedan efter det ska jag ta och lägga mig i sängen bredvid Lizette. Min underbara älskade flickvän, Lizette jag älskar dig <3



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Mysigt!



2011-10-31 > 21:21:16
BLOGG: http://wiilow.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?