Ont i halsen

Sitter vid köksbordet med mammas dator. Ska snart dricka teé och krypa ner i sängen med en film.
har jobbat lite med skolarbete och försökt skriva ut det men det vill inte fungera. Blir så arg. Är hemma från skolan idag då jag knappt kan prata och min hals gör jätte ont. Har börjat hosta med och det är sådan jobbig rethosta. inte kul alls ): jag hatar att vara sjuk, iallafall när man är förkyld och så. Ska titta på The Ruins om jag går ner den på en DVD skiva. Har läst den boken (Ruinerna, Scott Smith) så vill gärna se filmen också. Men nu ska jag börja dricka mitt varma Teé så min hals lugnar ner sig lite.


Gamla bilder från Nordsjö <3
(klicka på länken för att se fler bilder)


 



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



FOTO

vackra bilder

2011-10-17 > 11:52:49
BLOGG: http://ninnzanlee.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?