111013

Lånade brorsans dator efter skolan för att skriva det sista arbetet på Historian. Är inte färdig ännu och ska skriva mer på det nästa vecka på en Historia lektion :) Lizette kommer med tåget vid 15 och då ska jag gå och möta henne, då det är så kallt ute frågade jag Lenny ifall vi kunde vara hos dem tills Lizette ska ta tåget igen vid 18 och det fick vi. Kan säga att min bror och hans flickvän verkligen är snälla! :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Roooonjaaaaah :P

SÅÅÅ FIN BLOGG!!!



KRAAAMMMIIIZZZ

2011-10-13 > 17:53:15
BLOGG: http://ronjasiberg.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?