111004

Det tar mig ca 15 minuter att gå från skolan till stationen. Då vet jag det. Står och väntar på bussen nu iallafall, börjar bli hungrig så ska äta när jag kommer hem. Mamma ska hälsa på mormor så jag blir ensam hemma idag. Funderar på att sätta mig med lite skolarbete som ska göras på datorn. Fast jag vet att om jag sätter mig vid datorn kommer jag inte jobba med arbetet utan jag kommer göra ammat istället. Så funderar på att ta med mig datorn till skolan på fredag eller något då jag har sovmorgon, då kan jag sitta med den i skolan istället. Får se hur jag gör.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



sandra :)

fin blogg!

2011-10-05 > 12:56:47
BLOGG: http://saandrabooqvist.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?