Måndag

Sitter i skolan. övar på Seterra om alla Europas länder. inte alls kul. klarar det inte.
känns väldigt konstigt att vara tillbaka på skolan. eleverna, lektionerna, tiderna. snart är det vinterlov iallafall, det ser man fram emot. Har ridningen idag som vanligt, känns okej. duscha när man kommer hem och sen bara lägga sig i sängen. orkar inte göra mer.
Men nu ska jag fortsätta med Seterra och Europa. måste klara det.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?