Friday


gammal bild sen i somras. har egentligen sovmorgon nu men sitter iallafall och jobbar lite med skolarbete. ska egentligen läsa en bok på engelska men sitter och skriver en novell på engelska istället. är mycket roligare. känns skönt med Fredag idag. imorgon bär det av till Lizette, längtar (: men nu ska jag fortsätta med engelska novellen.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en härlig fredag :)

2011-11-25 > 13:41:50
BLOGG: http://mooollys.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?