Hemlös, Utstött & Lycka

Ensamheten hos en hemlös person;


Lycka hos en person/personer;


Ensamheten hos en utstött person;




Dom här tre bilderna tog jag till en släkting till mig som ska ha dom till en enmansföreställning.
Dom två svartvita bilderna visar hur en olycklig person är.
Och den bilden i färg visar hur en lycklig person är.

Jag är verkligen nöjd med bilderna och tycker det var jätte roligt att kunna
sitta och tänka på vad Hemlöshet är, vad Utstött är och vad Lycka är.

Pratade med min släkting och frågade vad hon skulle ha bilderna till och detta fick jag till svar;
"Det bilderna ska användas till är i en enmansföreställning
som heter "Lena Lena". Den handlar om Lena som lever som hemlös och drömmer
om att få finnas till.
 
Anledningen till att jag gör detta är för att jag går en skådespelarutbildning
på Edelviks folkhögskola i Burträsk, och detta är mitt slutprojekt där jag ska
visa vad jag har lärt mig under hela året :)
 
Bilderna kommer sättas upp på väggen så att dem under hela föreställningen kommer
bli en slags förstärkning och kontrast mellan hemlösa och icke hemlösa.
"


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?