Sverige vann mot Frankrike

Nu ligger jag i sängen. Sverige vann mot Frankrike på Ishockeyn. Blev 4-0 till Sverige. Verkligen en bra match även fast de kändes som om både Sverige och Frankrike inte gjorde sitt bästa. Imorgon blir det att stiga upp vid 8:00. Är ju kosläppet i Bräkne-Hoby imorgon. Men ah. Skriver nog mer imorgon, nu ska jag försöka sova. (Är egentligen inte ett dugg trött men så är det. Vill titta på en film men om jag gör det kommer jag säkerligen inte somna inatt. Så ingen film blir det för min del. Ska försöka koppla av istället.)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?