hem från en underbar ridtur

Nu är jag påväg hem från en underbar ridtur med Dex. Fick låna Anna-Lenas (en på stallet) häst och rida lite :) vi red skritt ute i skogen och sen avslutade vi ute i paddocken med lite gallopp och trav. Det var verkligen jätte mysigt. Och imorgon ska jag också rida, har En gång kvar på att få rida igen så detta är sista gången nu jag rider på en Torsdag. Nästa vecka på Måndag så ska vi ha Teori så blir ingen ridning då. Anyway, när jag kommer hem ska jag slänga mig i duschen och sen blir det att äta middag. Har bara ätit två mackor idag. Min mage har kurrat och kurrat i eftermiddes men nu är jag helt plötsligt inte hungrig länge. Konstigt.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?