22;56

Klockan är nu 22;52 och jag kan inte sova. För en del personer är detta en tidig tid för att sova men inte för mig. Innan kunde jag somna vid 21 på kvällarna men inte nu längre. Istället ligger jag vaken, tänker på om jag ska starta en film eller inte (har en slacks tanke om att jag Måste se klart filmen om jag tittar på den) och om jag startar filmen är jag ju vaken i ca 2 timmar till. Tänker på vad jag kan göra för att bli trött. Spela någonting på mitt Playstation eller kanske starta datorn? Nej. Försöker koppla av, blunda och tänka på lugna saker men det hjälper inte. Vrider och vänder på mig. Tänker. Funderar. Är varm och sedan kall. Oftast är jag trött och vill bara sova. Men det fungerar inte. Man ligger vaken. Länge. Och tillslut somnar man. Men det brukar ta någon timma innan man somnar. Fan. Detta är så jävla tradit. Vrider och vänder på mig. Tänker. Funderar. Är varm och sedan kall.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?