110524

När man tittar ut genom fönstret är det mulet och blåser något enormt. Nu regnar det också.
Ska snart ta och dricka lite teé. Denna dagen kommer bli en relax dag. Ska nog titta på någn film och bara ta det lungt. Är så himla trött. Kan inte sluta tänka på att folk/djur jag tycker om bara försvinner från mig. BimBim, Morfar, "mormor" (gammelmormor) Vera, Harry, Amanda, Esmaralda, Nalle, Sally, Skilla, Farmor, Kent och nu Dex. Det är så hemskt att alla bara försvinner. En del lär man ju knappt känna. Men ah, sånt är livet. Folk försvinner och folk kommer. That's it. nu ska jag dricka Teé och äta frukost.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?