110520

Sitter nu ute på en stol med datorn i knät. Alva hon springer runt här och kan inte vara still.
Gick hem till pappa idag vid 10 tiden typ. Åt först frukost, blev hemma bakade sconse :D var jätte gott. och efter det så tog jag Alvas koppel och borste och sen gick vi till pappa. Har varit där i typ en timma och han var inte hemma. Kände att jag inte hade något att göra och då gick jag och Alva hem igen. Och precis på ängen utanför mammas hus så var det en pojke och hans mamma som lekte lite. Så jag stog och pratade med mamman lite och pojken slängde bollen till Alva (: Vi pratade om vilken ras hon var, varifrån hon kom osv. Var faktiskt väldigt trevligt! Tog bilder på Alva idag med (ska ta lite mer senare + imorgon) så antingen lägger jag upp dom bilderna jag tar idag ikväll (att jag lägger upp dom ikväll) eller så väntar jag att lägga upp dom tills imorgon kväll. Får se hur jag gör. Men tror det blir att dom bilderna jag tar idag lägger jag upp idag och dom imorgon lägger jag upp imorgon.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?