110519 x2

Försöker få igång ett spel jag laddat ner men det vill inte fungera. 'suck'
Tittar på Simpsons just nu medans jag väntar på att spelet ska komma igång. Ikväll blir det film också, den heter Lord Of War. Vet inte riktigt vad det är för film men ka se den iallafall (: Imorgon blir det att passa älskade Alva :D Ser verkligen fram emot det. Imorgon blir det kanske också att titta på en ny mobil! På Lördag blir det att vara i stallet lite och sen blir det att passa Alva igen. På Söndag blir det att vara i stallet igen och hjälpa en som ska tävla där! (: Ser verkligen fam emot hela helgen! plus att min underbara mamma fyller år på Söndag också. Så Grattis i förskott till henne. Och kommer komma upp en inlägg på Söndag med ett grattis till henne.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



bara jag

Underbara onge. De är du. <3

2011-05-19 > 20:53:34

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?