110512

Nu ska jag titta klart på en film och sen blir det att sova för mig. och förhoppnigsvis så kommer jag somna.
Imorgon är det Fredag. Redag. Veckorna går så himla snabbt. Var och red idag. Hade ingen pall så fick stå på någonting som heter "sockerbit". och självklart när man sprecis ska upp på sadlen när man står på denna jäkla "sockerbiten" så trillar "sockerbiten" baklänges... och jag... ja, jag... jag trillar med den. Ner på marken. Börjar as garva. Är helt grusig på ryggen och ledaren frågar om jag är okej. Kränger ur mig ett "Yess, jag är okej" och reser mig upp och börjar borsta av gruset. Så ah. Det gjorde min dag idag :D och kommer nog aldrig stå på en sån "sockerbit" något mera när man ska upp på hästen. Men nu blir det filmen för min del och sen sängen. Måste upp tidigt imorgon. Känner att det är bäst för mig. Kan inte hålla på såhär längre.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?