110504

Nu ska jag göra mig i ordning. Blir att gå till pappa och hälsa på.
BUP idag vid 15 tiden. Känner mig riktigt slö idag, orkar egentligen inte prata men nu får de bli så. Efter BUP så vet jag inte vad som händer, väntar på svar från en person idag och hoppas att jag får ett Ja (: Har tittat på en film idag så funderar på att kanske skriva lite om den senare om vad jag tyckte och så. Men ah, nu ska jag ta en macka och fixa till mig. Håret ska plattas och kläder ska bytas.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?