110315

Tror jag snart ska göra pannkakor. Känner att jag nog ska äta middag lite senare idag så ah. Mamma ska till hennes kompis senare idag så undertiden hon är där så gör jag min middag. Har inte varit i skolan idag för jag har fortfarande ont i magen och sen när jag reser mig upp så mår jag illa. Jätte konstigt. Men får se hur jag gör imorgon, det borde ju gå om snart. Men nu ska jag göra pannkaks smeten iallafall :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?