ridningen,



Påväg hem ifrån ridningen, det gick helt UNDERBART! :D Dex, som hästen heter, var verkligen duktig och vi hoppade och jag är inte så jätte bra på att hoppa men han hjälpte mig och var hur snäll som helst. Här är en tre stycken bilder på mig och Dex (tagen med min mobil kamera därav den dåliga kvalitén), den är inte världens bästa bilder direkt men dom duger. Funderar på att ta med mig kameran nästa gång till stallet och fotografera lite. Vore kul!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?